Strona internetowa – nasza wizytówka w sieci. 5 zasad tworzenia dobrej strony
Internet jest podstawowym narzędziem szukania informacji. Nieważne więc czy prowadzisz małą firmę, która działa w obrębie miasta, restaurację czy sieć sklepów – strona internetowa jest obowiązkowym elementem tworzenia wizerunku w sieci.
2022-02-02, 14:30

To na niej znajdują się wszystkie najważniejsze informacje na temat świadczonych przez naszą firmę usług lub produktów. Agencja marketingowa z Rzeszowa, LS Media Sp. z o.o. oferuje tworzenie portali, sklepów i stron internetowych o różnej tematyce, które cechują się przejrzystością i atrakcyjnym wyglądem, czyli tym, co pomoże zatrzymać i zainteresować potencjalnego konsumenta. Jednym z przykładów może być nasz internetowy magazyn dla mężczyzn – MenWorld.pl. Stworzyliśmy również blog dla wegan – VeganStyle.pl, który w przyszłości będzie również posiadał zintegrowany sklep online.

Strona internetowa – na co zwracać uwagę podczas budowania internetowej wizytówki?

Dobrze dobrane kolory, przejrzysta grafika i spójność treści. Tak w skrócie można określić idealną stronę internetową, która będzie atrakcyjna dla czytelnika i sprawi, że będzie chciał on do niej wrócić. Jak więc powinna prezentować się dobrze zaprojektowana strona internetowa?

  • kolorystyka – odpowiednio dobrane kolory w motywie strony nadają jej charakteru, przez co jest lepiej odbierana przez czytelników. Zazwyczaj stosuje się tło w klasycznych kolorach (czarnym, białym, szarym), jednak w innych elementach wykorzystujemy kolory, które sprawią, że strona będzie wyglądać atrakcyjnie dla oka; 
  • logo – logotyp naszej strony powinien być chwytliwy i zapadać w pamięci czytelnika. To element, na który odwiedzający zwracają dużą uwagę. W obecnych czasach stawia się na minimalizm i takie logo jest najpopularniejsze. Element ten znajduje się zazwyczaj w górnej części strony i jest integralną częścią identyfikacji wizualnej naszego przedsiębiorstwa;
  • intuicyjność – nasza strona internetowa przede wszystkim nie powinna być skomplikowana. Menu nawigacyjne powinno być zbudowane logicznie, a jego hierarchia powinna być prosta i zrozumiała dla odwiedzających;
  • media społecznościowe – w dzisiejszych czasach media społecznościowe są głównym źródłem napędzania marketingu. To właśnie na nich budujemy wizerunek marki, dlatego też ważnym elementem każdej strony jest umieszczenie przycisków, które kierują klienta na nasze media społecznościowe; 
  • wysoka jakość treści – materiały, które wstawiamy na nasz serwis, powinny prezentować wysoką jakość. Jeśli decydujemy się na przygotowanie poradnika, w tekście powinny znajdować się merytoryczne treści i najważniejsze informacje, które pomogą czytelnikowi rozwiązać dany problem. Prowadząc stronę firmową, warto zdecydować się na stworzenie bloga, na którym będą pojawiać się różnego rodzaju treści, które będą nawiązywały do branży, którą zajmuje się nasza firma. 

Sprawdź wszystkie usługi, jakie oferuje agencja marketingowa z Rzeszowa – LS Media sp. z o.o

KONTAKT / AUTOR
Daniel Laskowski
LS Media Sp. z o.o.
530998545
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.